om dagen

Förlåt fall det tog sån tid, men jag tog en rök med min låtsas pappa & pojkvän & kolla
runt lite på datorn, men nu är jag iaf här. :)  & ja, till er som vet att jag försökte sluta med  rökningen så gick de inte så bra, det gick några dagar, typ två. Men inatt när jag jobbade så gick de inte längre, behövde för att hålla mig vaken -.- men lite om dagen då, jag kom ju hem vid åtta i morse efter att ha jobbat natt, och gud vad trött jag va.  tog mig lite mat sen slockna jag, vaknade igen vid 15.00 och då va det väl lika bra att gå upp eftersom pojkvännen skulle komma, sen har jag väl bara tagit det lungt.
en riktigt chilldag, det är ju också riktigt fult väder så jag skyller på det (a)
Bebis sprang iväg till ica och köpte lite snask, så vi ska väl mysa satan med en film nu.

helt undebart när man är trött, haha.

Kommentarer
Postat av: michaela

jadå, själv sötis? :)

2010-04-08 @ 23:41:29
URL: http://miski.blogg.se/
Postat av: Sara

söt blogg du har tjejen :)

2010-04-08 @ 23:41:48
URL: http://uppsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0