pluggplugg & åter plugg

sitter i skolan nu, och pluggar nått idelogiskit.
de är inte direkt kul, men det måste ju göras.
jag iaf snart klar, och sen har jag en sak kvar att göra.
efter de får jag sluta, så jag slutar väl runt lunch idag!
skönt, med tanke på att jag är dödstrött!

sen blev jag sjukt avundsjuk på Julia som kom hem ifrån
spanien i lördas,och såg hur brun hon va nyss.
hon har varit där 5 veckor, egentligen skulle hon vara där 4.
men askan gjorde så hon inte kunde ta sig hem, stackarn!
så jävla fint att vara så brun hon är sen mellanblond, haha. :)
aja, nu vet ni de iaf. (a)
ska forsätta med denna skit nu så det blir gjort,
vi får höras senare helt enkelt.

och en sak till, jag ber om ursäkt för att jag är dålig på att läsa och svara på
kommentarer, ska bättra mig de lovar jag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0