Godmorgon?:s

jag säger godmorgon nu, eftersom jag precis klivit och sitter just nu och käkar jordgubbar, haha.
fast i och för sig vad jag uppe med tuppen klockan sju i morse och skjutsade emelie och tessan till sjukan.
men sen slocknade jag likafort igen när jag väl la mig. Jag har inga stora planer idag, mer än att jag ska tillbaka till min läkare och lämna lite prover och sådär,  sen ska jag och älsklingen och några flera åka och bada ikväll, grillning på det och kanske lite smaskens att dricka? låter inte de mysigt? :) känner att jag vill ta det lungt ikväll efter den stora vistelsen förra helgen, då man va på hugget hela tiden och aldrig riktigt slappnade av.
Jag har precis suttit upp en slarvig toffs på huvvet så ska snart klä på mig och drutta iväg, ska möta upp baby på vägen också så han kan följa med mig. lite läkarskräck sådära, haha. :)

Jag såg att jag fått massa nya läsare hit, välkommna säger jag bara & jag hoppas ni stannar.
Det är alltid kul när statestiken höjjs dubbelt,  men jag tycker de är konstigt eftersom jag inte
bloggat så mycket på sista tiden? - menmen, trolleri gillar vi:)! skoja, haha.
men jag ska kika lite på era kommentarer, så vi får höras om ett tag igen helt enkelt.
Puss på er! :) 

vet ni en sak - Jag är så sugen på att göra en stor förändring i mitt hår.
funderar på att göra så här mörkt som jag va förut?
men i och för sig så tror jag inte att jag skulle våga.
jag är så rädd att jag ångrar mig (a) !
men vad tycker ni, vågar jag, ska jag  eller ska jag forsätta
vara blond? :s





Kommentarer
Postat av: Ellen | elleneliza.devote.se ♥

sv; åh, tack :) kul! lägger till dig direkt, lägger du till mig? =)

2010-07-16 @ 13:46:48
URL: http://elleneliza.devote.se
Postat av: Shiko

Fina bilder! <3

2010-07-16 @ 14:34:55
URL: http://shikos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0