love is in the air!

Godmorgon sunshines, sovit gott? :)
jag vaknade för drygt en timme sen, så har bara segat
framför tvn med lillasyster!  Nu ska jag ta tag i allt och börja
fixa mig, sen blir det en sväng med storasyster och köpa skor.
ska också möta upp älsklingen och emelies killkompis för lunch!
så det är väl det som händer idag, blir nog också så att jag sova i Irsta ikväll!
så jag kan inte garantera mycket uppdatering, men jag gör de bästa av situationen.
Nu ska jag klä på mig, så vi hörs sen:)



Kommentarer
Postat av: Rebecca

Svar: Och så blickar man tillbaka och minns allt pinsamt man gjort när man var mindre. I alla fall jag gör det, för de artister och låtar jag gillade då är typ urmobbade nu. Inte av mig, men av de flesta andra. Inte så populära kan man säga. ;)



Hoppas du får en mysig dag idag! Får man se skorna du köper idag? :P



Kram!

/Beccy

2010-07-20 @ 15:06:20
URL: http://beccys.blogg.se/
Postat av: matilda

sött =)

2010-07-27 @ 23:19:04
URL: http://apieceofsthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0