myspys

sitter just nu ute med baby och dricker en cider i det sköna vädret,
vi har precis varit ute och kört lite, de gick skit bra.
baby ska ju ta körtkört snart så han övade lite, och han va verkligen jätte duktig.
de gick lite mindre bra för mig, fick kärringstopp en antal ggr men vafan xD 
vi tänkte spela lite kort med sussie nu och bara tat lugnt,  sen kanske det blir lite film
eller så, bilder på gårdagen får ni sen. Jag har inte tid att lägga upp det nu.
Men jag ville bara säga att jag lever och att allt är super.
Jag hoppas att ni har det minst lika mysigt! :)  Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: elise

Heej du taack för kommentaren men du kommer nog inte ihåg vad du skrev men vill bara säga att jag har byt blogg som heter www.stockholmstrosorna.blogg.se . :) kicka in där :)

2010-06-06 @ 11:17:52
URL: http://stockholmstrosorna.blogg.see

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0