del 3



vad heter din skola som du går på J?
Svar:  Den heter Västerås fria och är riktigt bra.

trivs du där?
svar: absolut!

berätta om din 1:a fylla!
Svar: haha, jag kommer inte ens ihåg när det va

Berätta om det pinsammaste du gjort?:)
Svar: gud, jag gör många pinsamma saker, typ varje dag.
så det är inte så ovanligt att skämma ut sig om man är mig.


Vilka bloggar följer du?
Svar: dom jag dagligen följer är foki, dessie, och lite småbloggar.


Vad tycker du om Kissie? :P KRAM söt ッ ♥
svar:  ehm, jag tycker inte om henne alls, för det hon gör är så sjukt överdrivet.
aså nej, jag tycker inte om henne. Hon går för långt ibland alltså! Kramkram:)


vart bor du ?
Svar:  I västerås


hur gammal är du?
svar: arton, åter igen!

har du kille?
svar: haha ja, kan man missa det? :p

 
om du har hur länge har ni vart tillsammans?
svar: elva månader och fyra dagar.
 
har du blivit sårad någon gång?
svar: ja det har jag.

- Hur är en fjortis tycker du (utseende och beteende)
svar: utseendet vet jag liksom inte, det är väl skrikblond med en skit mörk brunkräm
med feting randen på sidan så man ser den tydligt.  Och typ om personen försöker leka nått,
liksom tuff och grejer och inte vågar vara sig själv. Skriker, och försöker få uppmärksamhet hela tiden.


- Favorit affär?
svar: det finns många:)

- Tips på nätbutik?
svar: ingen aning? Haha. (a)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0