och den sista, del 4

Favvo färg, Mat och Film?
svar: min favoritfärg är nog rosa, gul och vit. Jag har flera (a)
och mat är tacos men favorit film vet jag faktiskt inte.
Men jag tror att det är camp rock (a) haha.

när slutar du skolan?:D
svar: den 9 juni!

vad är det bästa du vet?
svar: att få umgås med dom man älskar.
Jag älskar att vara nära alla nära och kära

favorit serie?:)
svar: 112 på liv och död. (a)

vad är syftet med att du bloggar?
Svar: Jag bloggar för att jag älskar att skriva, jag har alltid mycket i huvvet
som jag vill släppa ut och de får jag med hjälp av bloggen.  Och sen är det ju lite
extra kul när man har såna undebara och fina läsare som jag har♥


Vilket land skulle du helst vilja besöka? :)
Svar: Italien, jag verkligen ÄLSKAR italien.

hur många besökare har du per vecka?:D
svar: det är helt olika beror på hur mycket jag uppdaterat under dagarna och sådär.

Hur gammal vill du bli när du vill bli mamma?
svar: jag har liksom inte suttit någon ålder på när jag vill bli förälder.
händer det så händer det väl, men jag vill absolut gå ut skolan och
ha en fast anställning på ett jobb så jag kan försörja mitt barn tillräckligt bra. 

Skulle du kunna tänka dig flytta till ett annat land i framtiden?
svar: absolut, jag och min pojkvän har stora planer för det.


När vill du gifta dig?
Svar: hm, det vet jag inte.
men jag vill inte vara för gammal. 



vad hade du valt, rik & ful eller snygg & fattig?
svar: snygg och fattig
man behöver inte vara svin rik, pengar är inte allt!

 

din foundation som du använder, är den bra? blir det inga fläckar? täcker den finnar o så bra? isåfall: vad heter den ? :D
svar: den jag använder är faktiskt jätte bra, den ger inga fläckar och täcker finnar bra tror jag?
jag  brukar aldrig få finnar, men de borde den göra, den heter Maybelline Affinitone och kostar bara 120 kronor och är absolut värd varje krona.


 

 


Kommentarer
Postat av: karin

Tack för all info om dig! :D



vetdu! Min familj och jag kanske ska till ROM nästa år :D hihihi! (A)



Kram söt <3

2010-05-28 @ 15:36:33
URL: http://beliveinme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0