våran dag älskling!

Hej på er:)
hoppas ni har haft en bra dag hittils, min har varit undebar.
mins ni att jag sa att en stor sak skulle hända idag? och det har det.
Jag och min baby förlovade oss faktiskt idag, så vi fick våra ringar idag.
Vi börjar med ett par skit läckra ringar i silver, och på insidan av ringarna
är det graverat en text  i både min och Robins ring.
vi hade tänkt och köpa guld, men de ska vi ta senare sa vi. Dom hära är superfina!
de va menat att vi skulle förlova oss den 23:e men ringarna drog ut på tiden,
så vi fick dom idag! men vi tar ändå som vi har varit förlovade sen den 23:e eftersom
de datumet också står i ringen :)  jag är så jävla lycklig! ♥

det va en mobil kamera jag tog med, så de blev inga bra bilder.
men bättre bilder kommer snart! :)





Förlovade den 23/6-10
jag älskar dig Robin Hagman<3


Kommentarer
Postat av: My

Sv: Tack så jätte mycket :)



Och ett jätte grattis i efterskott :D Jag är också förlovad :)

2010-07-15 @ 12:26:27
URL: http://mysn.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0