del två

Del två.

sommar/vinter?
Svar:  jag tycker om bägge, men sommar är skönare.


regn/snö?
Svar: snö!

 Varför startade du en blogg?:)
Svar: För att jag hade då en vän som bloggade ganska mycket och jag
tyckte det såg roligt ut. Jag märkte då att flera av mina vänner bloggade.
så då startade jag en, och märkte direkt att det va jätte kul.

 Vilken är din favorit klädesaffär?
svar: gina tricot

 

Vilket är dit favorit märke på kläder?
Svar:  aså, det finns massa jag tycker är fina.
men jag köper inte så mycket klädersmärken.
jag köper det jag tycker är fint helt enkelt!

Vad gillardu mest, uppsatt eller ner släppt hår?:)
Svar:  både och, men de är skönast med uppsatt!

Vf började du blogga?
Svar:  det va nästan samma fråga som jag fick nyss och det är av
samma anledning, blev nyfiken när andra bloggade och de såg roligt ut.
så jag startade min egna blogg med hjälpa av vänner!

Hur gammal är du?
svar: Jag är 18 år.

Går du i ngn sport?
Svar: inte för tillfället faktiskt,  men jag börjar boxning på söndag.

Vilket är ditt favorit ställe?
Svar:  haha, det känns lite roligt att säga men det är på en kulle på bäckby
i västerås. De va där jag och min pojkvän träffades för första gången.

- vart får du din inspiration ifrån?
svar: hm, alltså jag får mycket inspiration av andra bloggar men också
av mig själv. Jag skriver och gör det jag själv vill!  

 varför började du blogga?
svar: har jag redan svarat på!

vem är din bästavän?:D:D:D:D:D:D
hihihihihi 
svar:  det är självklart min lilla Moa, och det vetu om gumman så
du behöver inte ställa denhär frågan J
men min pojkvän är självklart också min bästa vän, det är han som vet allt om mig och
kan läsa mig utantill.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0