svar på frågor!






hej:D fin blogg
jag har 3 frågor jag skulle vilja ha svar på om du har tid

1 hur länge har du och din kille varit tillsammans?
2 vilken linje går du? trvis du?
3 hur gammal är du?

Svar: oj, tack så jätte mycket & självklart har jag tid att svara på alla frågor som ni har.
& vi har varit tillsammans i elva månader och en dag faktiskt.
Jag går omvårdnad på en skola som heter västerås fria och jag trivs jätte bra.
Har nog aldrig trivits så bra på en skola förut, då menar jag med både klass och lärare.
Min klass är liksom speciell, alla är med alla och det är nog de som är så bra.
Alla är så bra vänner, så alla går ihop! :) i början trivdes jag faktiskt inte alls,
men de va nog för att jag inte kände någon av dom, men nu skulle jag inte ens kunna
tänka mig att gå i någon annan klass:)! 
jag är 18 år. :)


jag är glad för alla fina frågor jag får av er, tyvär lägger jag ju inte ut alla på bloggen men
jag tänkte faktiskt starta en frågestund idag som jag förmodligen stoppar i morgon kväll & då
har ni ju chansen att fråga exakt vad ni vll! :)


Kommentarer
Postat av: NELLY

sv: haha, verkligen! :D

2010-05-24 @ 21:37:15
URL: http://nnahlbom.blogg.se/
Postat av: Nathalie

åh tack:D

2010-05-24 @ 21:47:43
URL: http://liborius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0