mysdag!

nu har jag och älskling precis kommit innanför dörren, vi har varit och umgåtts med Fredrik och Jessica, riktigt mysigt var det. Vi spelade lite kort och bara mös, hur mys som helst.  Nu ska jag krypa ner i sängen och kolla på en serie jag älskar, " Two and a half men"   så klockren serie,  jag har nog sätt alla avsnitt minst 100 gånger, haha. men man tröttnar ju aldrig? jaja, jag har ont i magen och har haft det hela dagen så de ska bli skönt att krypa ner i sängen med min älskling och lite godsaker.  Jag vet inte om jag kommer blogga mera, men förmodligen inte eftersom jag är rätt så trött, jag orkar inte ens svara på era kommentarer =( men jag gör det i morn, jag lovar!  men ni får sova så gott så hörs vi i morgon. Godnatt! 

Hoppas ni haft en trevlig torsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0