blogg.se krånglar?

är det bara för mig som bloggen krånglar? har inte kunnat logga in på ett bra tag, men du funkar de iaf.
jag va somsagt på posten och hämtade ut ett paket och de va såklart min jacka, superglad! dock fick jag i en annan färg än vad jag beställt, men de gör ingenting eftersom färgen jag fick nu är skitsnygg. sen har jag ringt runt lite ärenden, först skulle jag fylla på min mobil men de gick inte? köpte en påfyllningsgrejs som inte funka, blev lagomt sur så ringde direkt och klagade, men dom kunde inte göra mk mer än att jag skulle be dom i affären ringa till dom så får jag ny kod och skit, så de fixar jag i morn. sen ringde jag och boka tid för körskolan, så ska dit den femte, lagomt pepp. 

Måste leta reda på kabeln så jag kan överföra bilder, den verkar ha fått ben. -.- 
aja, bilder kommer senare fall jag hittar den.  Nu måste jag plugga lite, vi hörs sen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0