=/

sry för dålig uppdatering, men som sagt jag har inte mått så bra.
Dagen har jag spenderat med min älskade pojkvän, riktigt mysigt.
nu ska jag iaf ta och kolla på en film med lillasyster, så vi hörs i morn.
och då svarar jag också på kommentarer, orkar inte nu!
Puss och godnatt!

Jag finns här för dig dag som natt linda,
jag ställer alltid upp för dig oavsätt situation.
vi är systrar och det är det systrar är till för
nu behöver du mig som mest & jag gör allt jag kan för att
få se dig le, jag älskar dig lillasyster!
jag skulle aldrig någonsin klara mig utan dig.


Kommentarer
Postat av: E m m y

sv: samma, vad gör du? :)

2010-04-30 @ 12:07:48
URL: http://emmush.blogg.se/
Postat av: linda (syster)

va gulligt skrivet sandra.

jag e väldigt tacksam för att ni försöker få mig på fötterna igen, de uppskattar jag verkligen.

min familj e mitt allt, & du e ju en familjemedlem.

men just nu e de en tuff tid, men de gäller att vara stark & de e just de jag försöker med.

min lilla ängel kommer bli frisk, de vet jag!

men tack för att du finns, ni får mig att le oavsett om ni inte tror de.

jag älskar dig!

2010-04-30 @ 14:37:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0