09.04

Godmorgon solstrålar, pigga och glada?:)
nooooooooot me! jag har varit vaken sen klockan sju kanske?  - fråga mig
inte varför,  ush!  under tiden har jag, diskat hängt tvätt och bara städat.
haha, jaja :) men så kan de bli ibland när man får nå konstigt ryck!
Älsklingen sover fortfarande såklart, och jag tänkte faktiskt snart lägga mig brevid honom.
Det är verkligen inte lätt att sova när de är så otroligt varmt, och ligger man så nära som
jag och Robin gör så blir det ännu varmare, så ja ni kan ju tänka er!
men hur som helst så vet jag faktiskt inte vad som händer idag, inte än.
vi har massa olika förslag, men vi kan inte riktigt bestämma oss, haha.
men så kan de gå, nu ska jag faktiskt lägga mig vid honom jag orkar ärligt talat
inte hålla ögonen öppna mera, så vi får höras senare helt enkelt!
Sovgott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0