bad update, i know!

jag vet att jag varit dålig på att skriva här i bloggen med dagarna har varit fullbokade hela tiden.
Powermeet va ju i helgen så jag har varit nere där och skojsat varje dag med masa undebara människor,
mer om det får ni höra sen och självklart kommer det fullt med bilder!  men dagarna har varit crazy, helgalna.
haha, jaja nu får höra mera någon annan dag för nu har jag bråttom. Jag ville mest bara säga
att jag lever och att det kommer vara ont om uppdatering ett tag nu framöver eftersom livet går i 100 nu.
Jag har precis slutat jobba, så nu ska jag leva livet på sommarlovet, låter de inte bra? (a)
Pengarna rullar in i slutet av denna månad och då blire stockholm med bästa vän Moa och då jävlar ska vi shoppa.
satan va man längtar:)!  nåja, de va lite ni fick veta iaf? haha.
Nu ska jag ta en cigg med min pojke sen ska vi kila vidare ut och få lite färg vafan? bye!:)

old picture!

Kommentarer
Postat av: moa

fyfan bebis va jag längtaaaaar!!

bara våran dag-i love you my bestfriend!<3

2010-07-11 @ 18:38:35
URL: http://justmoa.devote.se
Postat av: Anonym

Hejsan, min blogg har varit oaktiv ett tag nu och har tappat en hel del läsare. Skulle vara kul om du ville kolla in och kanske lämna en kommentar, och kanske kan vi följa varandra på bloglovin också? :)

2010-07-11 @ 21:27:44
URL: http://amaandaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0