galen dag idag!

jag är på ett stor fucking flumhumör, fråga inte varför men jag är helt cpeeeeeeeee!
iaf, dagen idag spenderades som sagt med bästa vän i stocholm, och vad säger man? haha.
de ena va fan sjukare än de andra, de började mindre bra då vi vart utslängda ifrån tåget (a)
jävla fittgubbe, nåja kom dit med nästa tåg då vi direkt satt oss och käka frulle.
jag trodde jag köpte värsta goa mackan, jag ville såklart pröva nått nytt så då gjorde jag det.
första tuggorna va supergoda trodde jag? men när jag väl tuggat i mig några till höll jag på att spy?
de va som att dom lagt ärtsoppa i mackan typ? nej men ni fattar, fyyyyyyfan! hihi.
så de va 50kr åt pipsvängen, Men inget att klaga över, finns dom som har de värre (a)
sen var de bara att kila igenom affär till affär med fynd i från varenda affär, galna som vi va så slängde
vi oss framför alla andra, haha.  Mycket skratt i en liten verkstad hela dagen, men de absolut skönaste va fan när vi åt.

Sandra säger: haha kolla där är väl hon Marie Serneholt?
Moa säger: haha,  javafan titta ( typ som och?)  (a)
Sandra säger: men ofta inte lite coolt? första kändisen för idag.
Moa säger: jag har fan sätt henne live. eller ah, gruppen.
Sandra säger: jag är helt inne i mitt sms som jag skriver
så tänker inte på vad jag säger! ) men cooling,  de har jag med?  i Eskilstunaholm
Moa säger: HAHAHA VAFAN?! :(


aså de kanske inte låter så roligt, men när man hörde de, aså helt sjukt jag svär.
sen forsatte den konstiga konversationen tills magen gjorde ont av garv.
dedär va bara början av allt dumt vi sagt idag :( hihi.
men de har varit undebart, dock så har de spöregnat exakt hela dagen och jag som
är så smart hade inget paraply så jag och moa kramades lagomt nära under hennes
lilla, men när de väl va en timme kvar tills tåget skulle gå hem så tog jag äran att köpa ett.
haha, ja jag kan om jag vill men är bara lite efter? (a)  MEN PUSS PÅ EN SUPERBRA DAG!
orkar inte skriva med allt, resten behåller vi för oss själva:)
Nu ska jag lägga in lite bilder och hoppas på att de jävla lila släpper ifrån mitt hår,
mitt siliverschampo är lite knas ibland! hhii, puuuuuuuuss!

Tack för dagen gumman,
den bästa på väldigt länge.
i love u!



Jag vet att de är en sjukt suddig bild, men tjejen på bilden va helt borta alltså.
jag vet inte vem de är men vi gick in på donken för att låna toan, och då ser jag
henne stå med tröjan upp mot fläkten, alltså hon försökte torka sin tröja med hjälp
av fläkten, aså de såg så sjukt roligt ut! HAHA.





Kommentarer
Postat av: moa

hhahaha fin bild;) men gumman,de va verkligen bästa dagen på väldigt länge!

snart är vi i götet också,minst lika mycke tok då som idag..HAHAHAH!:D

puss bästavän,i love uuu!

2010-07-30 @ 00:50:37
URL: http://nattstad.se/moas

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0