Godmorgon

jag är vaken tidigt idag också, kan ni tänka er?
men jag har fullt upp hela tiden känns det som.
idag blir det sälen med älskling + familj, och vi blir borta
några dagar och jag kommer inte ha tillgång till internet.
Täckningen på mobilen är inte heller den bästa så.
men de är skönt att ta en paus både ifrån mobil och data ibland.
så det är väl det som händer just nu, jag är fortfarande dunderförlyld
och det är ju inte så roligt, menmen så är det ibland.
nu ska jag snart packa lite och sen äta frukost om jag kan.
Älskligen kommer ifrån jobbet vid lunch och då åker vi!

så nu vet ni varför jag inte kommer blogga på hela helgen
men lämna gärna en kommentar eller två!
har en del att svara på, men de får jag ta när jag kommer hem.
ha en undebar helg, och ta hand om er!
Puss och Kram




I love u baby!



Kommentarer
Postat av: Jennifer

tack så mkt:)

din med;)

2010-07-31 @ 18:01:04
URL: http://jelovi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0