1 år med min baby


 

365 dagar
12 månader

 


Idag är det ett år mellan mig och världens finaste kille.

jag tror inte att du vet hur mycket du betyder för mig baby! Efter alla dagar och månader med dig så har jag insett att de verkligen bara finns en person i mitt liv, och det är du! om du lämnar mig i bara några timmar så känner jag dedära toma magsmärtan man får när man saknar någon riktigt mycket? och det är helt enkelt för att jag är beroende av dig, jag behöver din närhet för att må helt perfekt. Och ni andra som tycker " fan va fjantigt ni kan inte ens va utan varandra" men tyck så då? vi lider inte men  vet ni varför ni har sån negativ inställning? de är för att ni aldrig någonsin stött på äkta kärlek. Är man verkligen kär så vill man spendera så mycket tid som det bara går med den man älskar, är det inte så? har ni svårt att acceptera de så snälla sök vård :)!


iaf, jag är verkligen superlycklig. Jag har aldrig mått så bra med någon som jag gör med dig, det är bara du som kan mig utantill, och som vet exakt hur jag fungerar och hur jag vill ha det. jag har aldrig upplevt dom här känslorna jag har för dig, jag har aldrig heller känt mig så speciellt,nära,trygg och älskad av någon i hela mitt liv. Idag är det ett år vilket betyder en stor dag, du vet som händer om några dagar älskling och det kommer vara en av dom största dagarna i mitt liv, nu vet jag att det är dig jag vill leva med och jag vill uppleva alla dom drömmar vi har tillsammans. Spendera varje minut i din famn! Jag vill att det ska vara du som blir pappan till mina barn, jag vill är det ska vara dig som jag bosätter mig med i dröm villan osvosv, allt dedära som man gör när man är vuxen och har som planer med sin älskade, jag vill bli gammal med dig, bli inlagd på samma äldreboende och i samma rum där. förstår du poängen hjärtat? - jag vill dö med dig!


det går inte en ända sekund utan att du finns i mina tankar, de spelar ingen roll vad jag gör. Sover jag så finns du i mina drömmar, är jag vaken så finns du i mina tankar om inte annat så är jag i din famn! du är en ängel i ifrån nåvan, min bara min ängel. jag fattar inte hur man kan vara så förälskad i någon som jag är i dig.

Jag har haft det svårt, riktigt svårt men du har varit den som alltid stått vid min sida och aldrig svikit mig. du har funnits där och torkat mina tårar samtidigt som du gett mig styrkan att ställa mig fötter igen, med dig vid min sida har jag styrkan att klara allt. Vi behöver inga förlorare, för vi två är vinnare!

jag kan verkligen inte skriva med ord hur mycket du betyder för mig för oden räcker inte till, jag lever för dig robin, jag gör exakt allt för dig! vi har stora framtidsplaner du och jag, och det är redan några som redan gått i uppfyllelse. vi är en bit på vägen älskling,  det är bara du och jag, hand i hand livet ut.


Jag är så tacksam för detta år med dig, vi har verkligen varit med om allt mellan himmel och jord och då menar jag både mot och medgångar, men vi har ändå tagit oss hit? - för ingen krossar oss, vi är en tillsammans och starkare än någon annan! sen första gången jag såg dig, så kände jag att du va speciell, de klicka redan då. och sen dess, har jag haft dig som min. Min alldeles egna pojkvän!
vi har så många underbara minnen med varandra som jag bevarar längst in i hjärtat, de är minnen som ingen kan ta ifrån oss, och dom kommer finnas där för all framtid!


Jag älskar dig Robin Hagman

som sagt, de finns inte ord att förklara dig men

de blev en liten text iaf.  Jag hoppas du blir glad.

ett år, och de ska bli mångamånga flera.

vi är en, vi är en!


/ din flicka, bara din alldeles egna flicka.

23/6 - 09



En bild säger verkligen mer än tusentals ord!


Kommentarer
Postat av: Nadja

A allt är bra med mig :) Själv då? Kram

2010-06-23 @ 22:12:36
URL: http://nadjajasim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0