du har blivit sån stor del av mig så snabbt
första gången vi började prata så kände jag direkt att
du va speciell, du är inte som alla andra hjärtat & det ska
du verkligen ta vara på. Jag har aldrig kännt denhär
känslan som jag har när ja gär med dig .
Det är med dig jag mår som bäst sötnos.
jag kommer aldrig släppa dig, jag står vid din sida i alla lägen.
tveka aldrig att prata med mig sötnos, jag ställer alltid upp!
utan dig skulle mina dagar vara mörka. 

jag älskar dig rebecca, och jag kan inte förklara dig i ord.
orden skulle aldrig räcka till!  du är unik ♥


Kommentarer
Postat av: Rebecca

men ÅH vad söt du är <3 vi har inte ens vart bra kompisar länge, men det känns som en evighet! fattar inte hur jag klarade av skolan innan?! <3 du är så jääävla bra love u <3

2010-06-03 @ 23:11:55
URL: http://emmarebeccakloepper.blogg.se/
Postat av: jenny

fint med prickigt

2010-06-07 @ 14:40:57
URL: http://jennysv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0