jag vet, förlåt!

jag vet att jag varit super dålig på att blogga men orken har liksom inte funnits där,  jag har haft mycket för mig så det har varit mycket runt om mig så då har bloggen blivit lidande, tyvär.  Och jag kan också meddela att det kommer bli lite si och så med bloggen ett par veckor framåt eftersom jag ska jobba och jag har väldigt sena jobbtider som jag vet om nu så ja, ni förstår nog! Jag sitter hemma just nu, kom precis hem ifrån min älskling. 
sitter och funderar på hur man tar sig till min arbetsplats som snabbast imorn med cykel, de är ju trots allt typ 6 kilometer dit och 6 hem så det blir en bit, plus att de blir 8 timmars gående och arbete där :)!
jaja, nu ska jag äta och tat lungt och packa lite inför i morn, vi hörs! 


Kommentarer
Postat av: elinn

vart och vad ska du jobba med snuttan? <3

2010-06-13 @ 19:04:59
URL: http://elinnjl.blogg.se/
Postat av: Motorcykeltjejen

Hej

Tack, du har en ffin design du oxå!

Vad ska du jobba som?

Kramar

2010-06-14 @ 14:01:21
URL: http://nakenhunden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0