varför ska datasladden alltid få ben?

tänkte ta och ladda upp bilder ifrån dagen, men såklart så har sladden får ben åter igen.
men jag orkar faktiskt inte leta, så det får bli i morn.
Kom in för ett litet tag sen, dagen har spenderats med marcus, moa, och älsklingen.
vi körde lite minigolf och umgicks som tusan. sen åkte jag och moa hem till mig där
det blev massa skratt, trodde magen skulle pajja ett tag av allt skratt, haha.
vi har tagit massa flum bilder som kommer in i morn, dels har jag spelat in moa på en helskön
video, jag dör av skratt så fort jag ser den. Ska försöka ladda in den i morn, haha.

imorn har jag lite planer, dels så ska jag till vårdcentralen och ta lite prover och sen
blir det långprommenad med moa på björnön om vädret är dugligt.
ska strax lägga mig, har huvudvärk som en åsna -.-
nu ska jag ta mig en huvudvärkstablett sen kolla runt på era kommentarer som jag lovat
att svara på ett bra tag,  vi hörs imorn eller senare!
sov gott! :)


det bjuds på en gammal bild ifrån vintras så länge.



Kommentarer
Postat av: Alexandra

det brukar hända mig ibland ;O får värsta ryck på det "/



superfin blogg ;) kolla in min?

2010-06-08 @ 09:55:01
URL: http://aalmgren.devote.se
Postat av: lovisa

datasladden lyckas alltid försvinna...värsta mystiskt..

2010-06-08 @ 21:05:38
URL: http://chaitjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0