ifrån frågestunden





del1


Vad är din högsta dröm?
Svar: Oj, jag har massa med stora drömmar men om jag ska ta en
så är det att få leva med min pojkvän tills döden. Att liksom få bli gammal med honom,
skaffa barn, hus och allt sånt. Det är en väldigt stor dröm som jag har.


Vilka tre saker skulle du ta med dig till en öde ö?
Svar: Min pojkvän, min mamma och min säng? Haha

. Vilken kändis skulle du vilja träffa? varför?
svar: Miley Cyrus och det är nog för att jag älskar hennes röst och musik.
sen är hon ju så himla fin!

Vilken kändis gillar du mest av de som sjunger?
Svar: Jordin Sparks

Din favorit glass?
Svar: det måste nog vara Ben & Jerry´s glassen som kommit ut, farligt goda!

 

bästa/sämsta bloggaren?
Svar: de måste ju vara kenza, så otroligt bra blogg.
haha, de finns många av den varianten.


cola/fanta?
Svar:  cola, men fanta är också väldigt gott. Men jag tror nog att jag föredrar
cola före.


hund/katt?
Svar: Hund, helt klart.

blond/brunett?
Svar: : jag borde svara blond eftersom jag är det själv, men det är för att jag absolut
inte passar i brunt, men jag måste säga brunt. Brunetter ser helt enkelt inte lika billiga
och fjortisaktiga ut? Alla behöver inte göra de, men jag tycker att är man kritvit så ser man
ut så:)



svart/vit?
Svar: Svart


kissie/blondinbella?
Svar: kissie, haha. Jag tycker att hon är så sjukt rolig.
jag menar, kolla tjejen? bara plast!  Så kul att se hur hon gör bort sig hela tiden.

dag/natt?
Svar:  både och.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0