jag älskar vädret

är det bara jag som verkligen älskar detta väder, så sjukt himla undebart.
har suttit i solen med älsklingen och min syster sen jag kom hem ifrån skolan, alltså flera timmar.
har fått massa färg redan, snacka om bra pigment, STOLT!
nåja, min dag har väl mest bestått av plugg, - suuck! 
hade sovmorgon eftersom svenskan va inställd, så började halv elva och hade engelska
sen lunch i två timmar, då passade jag och rebecca på att sola åter igen, haha.
efter det hade vi samhäll i två och en halv timme, så vi slutate fyra idag, så nu är jag riktigt trött. 
ska strax lägga mig i ett bad och bara ta hand om mig själv, sen ska jag nog sätta på en film.


Kommentarer
Postat av: julia

Hur mår du?=)

2010-05-20 @ 19:30:42
URL: http://fotobomb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0