sönda

ja idag är det söndag som betyder att helgen är slut och att det är skola i morgon.
usha, jag önskade bara att vi hade sommarlov nu, det skulle verkligen behövas känner jag.
anledningen till att jag inte bloggat idag är för att jag varit upptagen med studier.
har umgåts med min pojke och pluggat, så jag ber om ursäkt för kass uppdatering.
jag lovade ju att ni skulle få lite bilder ifrån igår, jag såg nu att dom inte va så bra men ni får helt
enkelt acceptera det. 

varken moa eller kusin vitamin ville vara med på bild,
Såja, bilderna blev helt suddiga.




Kommentarer
Postat av: moa

hur faaaan ser jag ut i håret?:O

HAHAHAHAHAHHA!!!

puss babylove<3

2010-05-16 @ 22:49:54
URL: http://justmoa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0